#תיירות_ברצלונה, #היום_שאחרי_הקורונה (1)
הכיוון הוא תיירות עשירה יותר - ומצומצמת יותר. פחות תיירים שמשאירים יותר כסף.
הכיוון שאליו הולכת ברצלונה וקטלוניה בכלל, הוא לנסות למתג את העיר בצורה שונה. מצד אחד יש קולות רבים שלא רוצים לחזור כל כך מהר לתיירות המאסיבית שהעיר הכירה בשנים האחרונות. ובנוסף, לאור גלי הקורונה, לא ברור מתי יהיה אפשרי בכלל לחזור לתורים הענקיים בסגרדה פמיליה, ולהמוני האנשים בראמבלס. מצד שני, הכלכלה של העיר כל כך תלויה בתיירות.
לכן מנסים לשנות, להעצים את התיירות העסקית והטכנולוגית, לפנות לקהלי יעד עשירים יותר, אקסקלוסיביים יותר. ברצלונה וקטלוניה - מביאים אסטרטגית פניה לכיוון שיעדים רבים בעולם מתחילים לדבר עליו (אחת מהם למשל באופן מפתיע היא תאילנד).
אם מחברים לכך היבטים של עלויות הביטוח, הטיסות שיתייקרו, עלויות של בדיקה מקדימה ובדיקה בחזרה - המשמעות שברצלונה (כמו יעדים דומים אחרים), שבעבר נחשבה כיעד שהוא מוצר צריכה כמעט בסיסי גם לקבוצות לא מאוד עשירות, בשלבים הראשונים של חזרת התיירות לחיינו, אולי לא תהייה מותאמת כל כך מבחינת מחיר, תמורה ואפילו אופי החוויה לקבוצות של הרבה מאוד ישראלים.
לקריאה נוספת: https://www.hindustantimes.com/travel/barcelona-changes-tourism-tactics-in-the-covid-19-era/story-u2xjdtlRdMdy6FURumzfjN.html
לינקים חשובים באתר לתכנון חופשה בברצלונה:


עמודים נוספים:








אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה